Autor Wiadomość
Aiolia
PostWysłany: Sob 8:07, 01 Mar 2008    Temat postu:

No rzeczywiście narobiłem sporo tych błędów.
Jezor
PostWysłany: Pią 22:53, 29 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Zaraz to wyrzuce w chol***!Co za spam.A tak wogule to zgapiłeś z NeverWintera nic orginalnego

Umm, najbardziej zaciekawiły mnie słowa:
Cytat:
wogule

2 błędy ortograficzne
Cytat:
orginalnego

A tu zjadłeś "y"
Cytat:
NeverWintera

Co najwyżej można napisać prawidłowo tytuł gry dodając " 'a " na końcu, czyli byłoby: "Never Winter Nights'a"
Hmm, widzę, że pomimo dodania czerwonego podkreślenia przy błędach, i tak nie potraficie ich poprawiać... czyżby idiotyzm, a może lubicie okazywać swoją głupotę? Nie wiem, to zależy od was, radziłbym jednak nie popisywać się tak bardzo "ortkami", bo ani wam to nie pomoże w życiu, ani nie będziecie mieć z nich satysfakcji Razz... Chciałbym zobaczyć jakąś ważną pracę, napisaną przez was Wink...
Aiolia
PostWysłany: Pon 20:09, 25 Lut 2008    Temat postu:

Zaraz to wyrzuce w chol***!Co za spam.A tak wogule to zgapiłeś z NeverWintera nic orginalnego
Kamikaze
PostWysłany: Pon 18:18, 25 Lut 2008    Temat postu:

No więc mogę się czepiać bo nie tu gdzie trzeba pisz a a ta strona mi na HHH
Jezor
PostWysłany: Pon 17:19, 25 Lut 2008    Temat postu:

http://www.thesoulofdesert.fora.pl/
Kamikaze zapraszam na oficjalne forum modu, to co Lord Z. tu napisał, to będą skille do gry, a więc nie czepiaj się, a Ty lordzie, nie tutaj pisz Razz
Kamikaze
PostWysłany: Pon 14:49, 25 Lut 2008    Temat postu:

Ale Mi Cię Zallll człowieku siła inteligencja hu** ^^^^^ xD
Lord Zergadis
PostWysłany: Nie 21:51, 24 Lut 2008    Temat postu:

Jakie gowno ataki normalne a wogole mzona zastapic innymi rzeczami ...oj Kamikaze ktos bedzie cchial to se weznie ^^ sciagnie jakis atak proste Very Happy
Kamikaze
PostWysłany: Nie 21:21, 24 Lut 2008    Temat postu:

Co za gówno ja się pytam !!!?? od kiedy są druidzi i cała ta głupia banda ?

Edit : I od kiedy jest ZWINNOŚĆ INTELIGENCJA SIŁA ?
Lord Zergadis
PostWysłany: Nie 21:18, 24 Lut 2008    Temat postu: Ataki dla druida czyli dla rycerzy natury

Dzikie Pnącza - powstrzymują ruch i zadają niewielkie obrażenia wrogowi
Aura Cierni - odbija niewielką część obrażeń fizycznych z bliska
Kolczasty Krzew - zadaje niewielkie obrażenia wrogowi, który stoi blisko
Majestat Sowy - podnosi mądrość
Majestat Orła - podnosi inteligencje
Majestat byka - podnosi siłe
Majestat kota - podnosi zwinność
Majestat Niedźwiedzia - podnosi życia
Likantropia - zwiększa czas przemian w zwierzę lub zwierzołaka
Wilkołak - zamiana w człowieka wilka
Niedźwiedziołak - zamiana w człowieka niedźwiedzia
Trujący pełzacz - przyzywa atakującą winorośl trucizn
Słoneczny pełzacz - przyzywa winorośl, która leczy mane
Winorośl życia - przyzywa winorośl, która leczy życia
Przyzwanie wilka- przyzywa wilka z lasu
Przyzwanie upiornego wilka - przyzywa wilka z zaświatów
Przyzwanie niedźwiedzia - przyzywa , któregoś z niedźwiedzi (Brunatny, Czarny, Polarny)
Przyzwanie Gryzzly - przyzywa niedźwiedzia Gryzzly
Przywołanie Rusałki - wzywa na pomoc rusałki
Przywołanie Roju - wzywa na pomoc Rój Os
Przywołanie Satyra - wzywa na pomoc satyra, który podnosi szczęście
Przywołanie żywiołaka - wzywa na pomoc jednego z podstawowych żywiołaków (wody, ziemii, ognia, powietrza)
Przywołanie Potężnego żywiołaka - wzywa na pomoc ulepszonego żywiołaka (lodu, magmy, energii, burzy)
Przywołanie Większego żywiołaka - wzywa na pomoc większego żywiołaka (umysłu, psychiki)
Przywołanie Tygrysa - wzywa na pomoc tygrysa syberyjskiego
Przywołanie Leśnego Elfa - wzywa na pomoc Leśnego Elfa łucznika
Przywołanie Szarego Elfa - wzywa na pomoc Szarego Elfa snajpera
Przywołanie Modliszki - wzywa na pomoc wielką Modliszkę
Przywołanie Jednorożca - wzywa na pomoc baśniowego jednorożca
Przywołanie Smoka - wzywa na pomoc baśniowego Smoka
Przywołanie Feniksa - wzywa na pomoc ulepszonego ptaka ognii Feniksa, który się odradza
Zew lasu - ożywia drzewce z lasu
Zew dębu - ożywia wielkiego dębowego mędrca
Zew natury - ożywia potęzne drzewce Enty
Zew dżungli - ożywia krwiożercze rosiczki
Fortuna - podnosi szczęście
Koci refleks - podnosi zwinność
Dziki szał - wykrada życia podczas ataku
Głód - wykrada życia i mane podczas ataku
Kamienna Skóra - podnosi siłę pancerza
żelazna skóra - podnosi bardziej klasę pancerza
Magiczna skóra - uodparnai lekko na ataki magiczne
Skorupa Antymagii - Całkowicie chroni przed atakami magii
Smocza siła - zwiększa siłę i życia
Siła olbrzyma - zwiększa lekko siłe i życia
Kula magmy - wysyła toczącą się kulę, która exploduje
Szczelina - otwiera ziemię i powstrzymuje lekko ruch i zadaje obrażenia od ognii
Trzęsienie ziemii - paraliżuje ruch i zadaje obrażenia
Lekka burza ognia - wysyła strumień ognii, które rania
Wulkan - tworzy górę, która wysyła bomby ogniste
Otchłań - tworzy wielki otwór w ziemii, który zadaje poważne rany i powstrzymuje ruch
Armagedon - grad małych meteorów z nieba
Meteor - spada na przeciwnika wielki palący sie odłam gwiazdy
Burza ognia - wywołuje tornado ognia, które naciera na przeciwnika w postaci burzy ognii
Zbroja cyklonu - broni przed pierwszym atakiem przeciwnika
Wicher - wywołuje wiatry , które rania odłamkami kamieni
Trąba powietrzna - leci w stronę przeciwnika zakrzywione powietrze tworząc trąbę powietrzną
Wielkie tornado - tworzy potężne tornado , które jest do samego nieba i paraliżuje ruch na długo
Churagan - tworzy wielkie wichury, tornada i zawirowania , które lecą z taką prędkością aż zamrażaja i spowalniają
Oko Cyklonu - tworzy najpotężniejszy powietrzny atak, który dławi ciśnienie i zadaje potężne obrażenia
Fala wodna - wytwarza wodną falę
Fala udeżeniowa - wytwarza falę, która idzie z dżwiękiem i ogłusza
Fala Tsunami - tworzy najwiekszą fale morską, która zmywa przeciwnika i zadaje potężne obrażenia
Wir wodny - zadaje niewielkie obrażenia od wody
Prądy wodne - zadają obrażenia od wody i na chwilkę paraliżują
Deszcz - zadaje lekkie obrażenia od wody
Burza - zadaje średnie obrażenia od wody
Burza z piorunami - zadaje duże obrażenia od wody i od błyskawic
Sztorm - zadaje potężne obrażenia od wody i od błyskawic
Lawina Skalna - sprowadza lawinę skał, które rania przeciwnika
Lawina śnierzna - zasypuje przeciwnika śniegiem spadającym z gór, spowalnia ruch
Lodowy sopel - zadaje małe obrażenia od lodu
Burza lodowa - zadaje średnie obrażenia od lodu
Śnierzyca - zadaje duże obrażenia od lodu i spowalnia ruch
Nawałnica lodu - zadaje potężne obrażenia od lodu i zamraża na krutki czas
Furia - coraz większa liczba ataków z wilczych szponów
Wścieklizna - zatrucie przez wilcze ugryzienie
Miażdżenie - potężne uderzenie z niedźwiedziej łapy
Przemiana w wilka - zamienia się w szybkiego wilka
Przemiana w lisa - zamienia się w sprytnego , zwinnego lisa
Przemiana w niedźwiedzia - zamienia się w wielkiego niedźwiedzia
Atak kobry - wysyła ogłuszające udeżenie, które wykrada dodatkowo mane i życia
Atak węża - wykrada manę
Atak skorpiona - ukłuwa i zatruwa swoim atakiem
Wizja - przewiduje ruch przeciwnika i unika ciosu
Prawdziwe widzenie - widzi nawet niewidzialność
Kolcze róże - atak ostrymi jak igły różami
Pułapka z kolcami - dół , w który wpada wróg i powstrzymuje ruch na jakiś czas
Oplątujące liany - wiążą najbliższy atak przeciwnika z broni dystansowej
Odbicie lustrzane - odbija atak magiczny
Uspokojenie - przyzywa deszcz , który leczy rany
Fontanna życia - leczy lekko życia
Fontanna zdrowia - leczy większą ilość życia
Fontanna many - leczy średnią ilość many
Przywołanie Krwawego Elfa - wzywa na pomoc elfa , który jest mściwy i atakuje ogniami
Przywołanie Księżycowego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który jest odporny na czary i ma sierp
Przywołanie Wojennego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który posługuje sie włócznią
Przywołanie Leworęcznego Elfa - wzywa na pomoc elfa posługującego sie sztyletem i krutkimi brońmi
Przywołanie Dzikiego Elfa - wzywa na pomoc elfa znającego się na polimorfii
Przywołanie Lodowego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który strzela z lodowych strzał
Przywołanie Morskiego Elfa - wzywa na pomoc elfa znającego się na magii zauroczenia i wody
Przywołanie Mrocznego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który zatruwa atakami jadu
Przywołanie Cienistego Elfa - wzywa na pomoc cienistego elfa ducha, który chroni przed atakami
Przywołanie Jasnego Elfa - wzywa na pomoc elfa z raju, który zna całą magię elfów
Przywołanie Nocnego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który przywołuje bestie lasu i działa w cieniu
Przywołanie Słonecznego Elfa - wzywa na pomoc elfa koloru miedzianego, który zna się dobrze na leczeniu
Przywołanie Wysokiego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który dodaje otuchy czarami wspierającymi siłę, zwinność i inne
Przywołanie Szlachetnego Elfa - wzywa na pomoc elfa, który dodaje szczęście i atakuje szablą
Przywołanie Wysokiego Rodu Elfa - wzywa na pomoc najinteligentniejszego elfa, który dodaje bardzo dużo mądrości, inteligencji i many
Przywołanie Prymitywnego Elfa - wzywa na pomoc elfa znającego sie na walkach gołymi rękoma i ogłuszeniach tymi atakami

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group